Yritys
Nykyaikaiset työkalut ja hinnoittelu isännöintipalveluihin
Isännöintipalvelu Haaristo & Yrjänheikki Oy palvelee asunto-osakeyhtiöitä Varsinais-Suomen alueella. Kiinnitämme toiminnassamme erityisesti huomiota digitaalisten työkalujen hyödyntämiseen.
Tarjoamme asiakkaille selkeän, kiinteän hinnoittelumallin. Näin varmistamme, että taloyhtiön hallitus tietään tarkalleen minkä verran isännöinti yhtiölle maksaa vuosittain. Ei koiraa haudattuna, vaan selkeää ja avointa hinnoittelua.
Haluamme myös helpottaa kaikkien sidosryhmien välistä viestintää ja tiedottamista tarjoamalla käyttöönne helppokäyttöiset työkalut, joiden avulla kommunikointi ja tiedon saanti on vaivatonta ajasta ja paikasta riippumatta.
Nykyaikaiset työkalut isännöintipalveluun
Isännöintipalvelu Haaristo & Yrjänheikki Oy palvelee asunto-osakeyhtiöitä Varsinais-Suomen alueella. Kiinnitämme toiminnassamme erityisesti huomiota digitaalisten työkalujen hyödyntämiseen.
Haluamme helpottaa kaikkien sidosryhmien välistä viestintää ja tiedottamista tarjoamalla käyttöönne helppokäyttöiset työkalut, joiden avulla kommunikointi on vaivatonta ajasta ja paikasta riippumatta.
Miten digitalisaatio näkyy palveluissamme?
Isännöintialalla suurta digiloikkaa ei vielä ole nähty. Asukkaat ovat kuitenkin tutkimuksen mukaan valmiimpia digitaaliseen toimintaan kuin isännöintialalla toimivat yritykset [1].
Asukkaat ovat siis valmiita ottamaan käyttöön digitaalisia palveluita,
mutta Isännöintiliiton tekemän tutkimuksen mukaan ”Digitalisaatio ei näyttäydy uuden liiketoiminnan mahdollistajana” [1].
Uskomme, että digitaalisten palveluiden lisääminen nimenomaan toimii uuden liiketoiminnan mahdollistajana. Verkossa toimivat palvelut mahdollistavat, että isännöitsijän ydintoimintoihin jää enemmän aikaa ja hän voi keskittyä olennaisiin tehtäviin taloyhtiön johdossa.
Kun esimerkiksi saunavuorojen varaukset on viety verkkoon, voi asukas itse tarkistaa milloin sauna on vapaana ja tehdä varauksen, ilman että hän on yhteydessä isännöitsijään.
Asiakirjojen tilauksen voi hoitaa verkkokaupan välityksellä, jolloin asukas tilaa dokumentit verkkokaupasta, maksaa ne verkossa. Dokumentit toimitetaan sähköpostiin tai postin välityksellä. Ei enää soittoja virka-aikana isännöintitoimistoon, vaan palvelua silloin kun asiakkaat sitä tarvitsevat.
Taloyhtiön hallitukset viesteilevät useasti keskenään ja isännöitsijälle
sähköpostin välityksellä. Entä jos viestit välitetäänkin palvelussa, joka on suunniteltu nopeaan viestittelyyn ja tiedostojen vaihtoon? Ja kaiken voi tietenkin hoitaa näppärästi puhelimen kanssa.
Viitteet:
1. Isännöintialan digiselvitys 2016
Miten digitalisaatio näkyy palveluissamme?
Isännöintialalla suurta digiloikkaa ei vielä ole nähty. Asukkaat ovat kuitenkin tutkimuksen mukaan valmiimpia digitaaliseen toimintaan kuin isännöintialalla toimivat yritykset [1].
Asukkaat ovat siis valmiita ottamaan käyttöön digitaalisia palveluita,
mutta Isännöintiliiton tekemän tutkimuksen mukaan ”Digitalisaatio ei näyttäydy uuden liiketoiminnan mahdollistajana” [1].
Uskomme, että digitaalisten palveluiden lisääminen nimenomaan toimii uuden liiketoiminnan mahdollistajana. Verkossa toimivat palvelut mahdollistavat, että isännöitsijän ydintoimintoihin jää enemmän aikaa ja hän voi keskittyä olennaisiin tehtäviin taloyhtiön johdossa.
Kun esimerkiksi saunavuorojen varaukset on viety verkkoon, voi asukas itse tarkistaa milloin sauna on vapaana ja tehdä varauksen, ilman että hän on yhteydessä isännöitsijään.
Asiakirjojen tilauksen voi hoitaa verkkokaupan välityksellä, jolloin asukas tilaa dokumentit verkkokaupasta, maksaa ne verkossa. Dokumentit toimitetaan sähköpostiin tai postin välityksellä. Ei enää soittoja virka-aikana isännöintitoimistoon, vaan palvelua silloin kun asiakkaat sitä tarvitsevat.
Taloyhtiön hallitukset viesteilevät useasti keskenään ja isännöitsijälle
sähköpostin välityksellä. Entä jos viestit välitetäänkin palvelussa, joka on suunniteltu nopeaan viestittelyyn ja tiedostojen vaihtoon? Ja kaiken voi tietenkin hoitaa näppärästi puhelimen kanssa.
Viitteet:
1. Isännöintialan digiselvitys 2016
Kysy lisää palveluistamme
Yllä olevat esimerkit ovat pieni osa niistä asioista, joita me haluamme toiminnallamme kehittää isännöintialalla.
Mikäli kiinnostuit ajatuksistamme, saat meihin yhteyden alla olevalla lomakkeella tai soittamalla numeroon 045 225 2562.
045 225 2562
info@ihy.fi
Tuureporinkatu 8, 20100 Turku